اخبار بازی

جزئیات گرافیکی Donkey Kong Country: Tropical Freeze مشخص شد

جزئیات گرافیکی Donkey Kong Country: Tropical Freeze مشخص شد

وی جی مگ: جزئیات گرافیکی Donkey Kong Country: Tropical Freeze برای Switch مشخص شد. بازی پلتفرمر موفق شرکت نینتندو که پیش از این به صورت انحصاری برای کنسول WiiU نیز منتشر شده بود. حال به فاصله یک هفته مانده به انتشار این بازی روی کنسول هیبریدی نینتندو، تیم Digital Foundry آن را بررسی کرده و بهبودها و جزییات گرافیکی آن را اعلام کرده است.

به گزارش وی جی مگ، بررسی Digital Foundry نشان می‌دهد نسخه Switch عنوان Donkey Kong Country: Tropical Freeze تجربه بهینه‌تر و روان‌تری نسبت به نسخه قبلی خود ارائه می‌کند. در حالی که بازی به صورت 720p Native روی WiiU اجرا می‌شد در حالت اتصال به داک Switch بازی به صورت 1080p اجرا می‌شود. تکسچرهای عنوان نام‌برده از شفافیت بیشتری برخوردار بوده و جزییات نیز کمی بهتر از قبل هستند. باید اشاره کرد در حالت دستی نیز بازی در رزلوشن 1152×648 اجرا می‌شود.

اما نکته بسیار قابل توجه، تایید اجرا بازی به صورت 60 فریم ثابت است که هیچ گونه افت فریمی هم در آن دیده نشده است. معمولا در بسیاری از بازی‌ها با پیشرفت طی مراحل پلیرها با مشکل افت‌فریم مواجه می‌شوند اما در هر دو حالت دستی و متصل به داک، هیچ گونه نقصی در اجرا Donkey Kong Country: Tropical Freeze روی Switch دیده نمی‌شود.

ساخته استودیو Retro Studios که در سال 2014 برای WiiU انتشار یافته بود هفته آینده در تاریخ 4 می 2018 (14 اردیبهشت 97) برای Swich عرضه خواهد شد.

منبع: Nintendolife.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − 6 =