اخبار بازی

جزئیات گرافیکی Kingdom Come Deliverance‌ برای PS4 Pro و Xbox One X

وی جی مگ: بعد از مدت بسیار زیادی انتظار به نظر می‌رسد که استودیوی Warhorse بالاخره آماده عرضه بازی Kingdom Come Deliverance است. این بازی برای عرضه روی PC، PS4 و Xbox One آماده می‌شوند و به نظر می‌رسد که روز اول نیز از PS4 Pro و Xbox One X پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش وی جی مگ، رئیس استودیوی Warhorse  یعنی Tobias Stolz-Zwiling در مصاحبه با WCCFTech جزئیات بیشتری از گرافیک این بازی روی PS4 Pro‌ و  Xbox One X اعلام کرد. او اشاره کرد که قدرت Xbox One X به آنها اجازه داده بازی را تا با وضوح تصویر 1440P و همچنین نورپردازی و سایه بهتر اجرا کنند. او در مورد PS4 Pro گفت:« PS4 Pro کنسول بسیار قدرتمندی است و ما سعی کردیم تا با تغییر در موتور CryEngine از پتانسیل همه پلتفرم‌ها استفاده کنیم. گرچه باید بگوییم که در قیاس با Xbox One X،‌ وضوح تصویر بازی روی PS4 Pro بیشتر از 1080 نخواهد بود. همچنین کیفیت نورپردازی و سایه نیز کمی کمتر است.» به نظر می‌رسد که کنسول‌های Xbox One و PS4 نیز بازی را با وضوح تصویر 900P اجرا خواهند کرد.

همچنین مشخص شد که هیچکدام از نسخه‌های بازی از HDR پشتیبانی نمی‌کنند. چون موتور CryEngine نسخه 3.8.6 در ساخت بازی استفاده شده از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده + یک =