اخبار بازی

جزئیات بیشتر از Metro Exodus

وی جی مگ: اگر بازی‌های سری Metro را تجربه کرده باشید می‌دانید که این آثار معمولا در فضاهای بسته زیر شهر و در متروهای مخروبه پیگیری می‌شود اما حالا به نظر این فرآیند با تغییر مواجه شده است.

به گزارش وی جی مگ، به نظر Metro Exodus کار خود را از مترو شروع کرده و به سرعت به مکان‌های باز شهری انتقال پیدا می‌کند. این فرآیند حتی به بیرون از شهرها خواهد رسید. البته انتظار بازی جهان باز مثل Fallout نداشته باشید اما تیم سازنده به دنبال ساخت محیطی Sandbox است که آزادی عمل زیادی در آن وجود داشته باشد. به نظر می‌رسد که در هر مرحله آزادی عمل زیادی وجود دارد اما بعد از اتمام دیگر راهی برای بازگشت نخواهد بود.

سیستم خرید و فروش شباهت زیادی به سری Fallout پیدا کرده اما برای انجام اینکار همچنان از فشنگ استفاده می‌شود و گیمر باید در نقاط مختلف به دنبال پیدا کردن فشنگ برای خرید آیتم‌های مختلف باشد. سیستم مبارزات و مخفی‌ کاری بسیار بهتر از گذشته خواهد بود و آزادی عمل نیز تاثیر بسیار خوبی روی این قسمت‌ها خواهد داشت. Hub اصلی بازی درون یک قطار قرار دارد و همراه با گیمر به مناطق مختلف جدید منتقل خواهد شد. نام این Hub در حال حاضر Aurora اعلام شدذه است.

اگر به یاد داشته باشید روایت داستانی Metro 2033 و Metro Last Light در طی چند روز انجام می‌شد اما در Metro Exodus این فرآیند در طی یک سال انجام می‌شود. باید منتظر جزئیات بیشتری از این بازی در چند ماه آینده باشیم.

جزئیات بیشتر از Metro Exodus

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + سیزده =