اخبار بازی

جزئیات بیشتر از Season Pass بازی Far Cry 5

جزئیات بیشتر از Season Pass بازی Far Cry 5

وی جی مگ: ظاهرا سیزن‌پس عنوان Far Cry 5 موارد ویژه‌ای را در خود به همراه خواهد داشت تا بعد از اتمام ماجراجویی خود در آمریکا و در ایالت مونتانا، زمان بیشتری را صرف تجربه متحویات اضافی آن کنید. زیرا شرکت Ubisoft جزییات سیزن‌پس این بازی را اعلام کرده است که محتویات آن قطعا افراد طرفدار Far Cry 3: Blood Dragon را خوش‌حال خواهد کرد.

به گزارش وی جی مگ، این سیزن‌پس محتوی سه بسته‌های الحاقی با روایتی کوتاه از ماجراجویی‌هایی خواهد بود که هر کدام محیط و زمینه مخصوص و منحصر به فرد خود را دارند که از موارد آن می‌توان به علمی‌تخلیلی و زامبی‌ها اشاره کرد. اولین بسته Hours of Darkness نام دارد که در آن پلیر به ویتنام سفر کرده و در مقابل سربازان Việt Cộng  قرار خواهد گرفت. دومین بسته Dead Living Zombies نام داشته که گیمر را با انبوهی از زامبی‌ها مواجه می‌کند و ژانر فیلم‌های b-movie هالیوودی را یادآور می‌شود. Lost on Mars نیز بسته الحاقی سوم است که در آن پلیر از سیاره زمین خارج شده و به مریخ قدم خواهد گذاشت.

علاوه بر موارد ذکر شده، سیزن‌پس Far Cry 5 محتوایی بعد از عرضه را نیز شامل می‌شود که از موارد آن می‌توان به بازگشت ادیتور نقشه و هم‌چنین دسترسی رایگان به Far Cry 3 را اشاره کرد که قرار است تحت عنوان Far Cry 3: Classic Edition برای کنسول‌های PS4 و XBOX ONE در تابستان پیش‌رو منتشر شود. قیمت این سیزن‌پس هنوز توسط ناشر بازی اعلام نشده اما این سیزن‌پس در نسخه Gold Edition عنوان Far Cry 5 که 100 دلار قیمت دارد نیز وجود خواهد داشت.

عنوان Far Cry 5 در تاریخ 27 مارس 2018 (7 فروردین 97) برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC انتشار خواهد یافت.

جزئیات بیشتر از Season Pass بازی Far Cry 5

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 2 =