اخبار بازی

جزئیات Season Pass بازی Middle-Earth Shadow of War اعلام شد

جزئیات Season Pass بازی Middle-Earth Shadow of War اعلام شد

استودیوی Monolith تا به امروز صحبتی از محتوای بعد از عرضه Middle-Earth Shadow of War انجام نداده بود، گرچه امروز آنها به سکوت خود پایان داده و جزئیات بیشتری از Season Pass این بازی را اعلام کردند.

اول از همه آنها اعلام کردند دو قبیله جدید از Orcها به بازی اضافه خواهند شد. این دو قبیله در ماه‌های نوامبر و دسامبر به بازی اضافه می‌شوند. همچنین اولین بسته الحاقی داستانی بازی Blade of Galadriel نام دارد که قابلیت دسترسی گیمر به یک شمشیر مخصوص نژاد الف‌ها را می‌دهد. همچنین این بسته الحاقی شامل مهارتی جدید به اسم Light of the Galadriel و چند مرحله داستانی خواهد بود که در ژانویه 2018 منتشر می‌شود.

در آخر نیز بسته الحاقی دوم با اسم Desolation of Mordor معرفی شد که گیمر در آن نقش Baranor، یکی از کاپیتان‌های شهر Minas Ithil ظاهر خواهد شد. در این بسته الحاقی منطقه جدیدی به اسم Desert of Lithlad در دسترس قرار خواهد گرفت. در حال حاضر عرضه این بسته الحاقی برای سال 2018 تایید شده اما خبری از ماه و یا روز دقیق نیست. این Season Pass قیمتی معادل 40 دلار دارد! اگر قبلا نسخه Gold Edition را تهیه کردید دیگر نیازی به خرید آن نخواهدید داشت. در حال حاضر قیمت خرید جداگانه هر DLC مشخص نشده است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + سه =