اخبار بازی

جلوه‌های ویژه گرافیکی Battlefield 2018 خارق‌العاده خواهد بود

جلوه‌های ویژه گرافیکی Battlefield 2018 خارق‌العاده خواهد بود

وی جی مگ: تقریبا یک ماه پیش بود که EA ساخت Battlefield 2018 را مورد تایید قرار داد و گفت که این بازی اواخر سال 2018 و به احتمال زیاد در ماه اکتبر منتشر خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که هیچ اطلاعاتی در مورد Battlefield 2018 وجود ندارد شایعات زیادی در مورد آن منتشر شده است که بسیاری از آنها به استفاده از موضوع جنگ جهانی دوم اشاره می‌کنند. استودیوی DICE شعبه LA در حال حاضر استخدام برای یک هنرمند طراح جلوه‌های ویژه گرافیکی را در برنامه دارد. نکته‌های جالبی در توضیحات این شغل آمده است. به نظر DICE به دنبال فردی است که بتواند جلوه‌های ویژگی گرافیکی خارق‌العاده‌ای طراحی کند و به نوعی از سطح استاندارد نیز بسیار بهتر باشد.

در ادامه ذکر شده که این داوطلب باید بتواند تا این افکت‌ها را روی تمام پلتفرم‌های مورد نظر بهینه کند تا عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. سری Battlefield همیشه از لحاظ گرافیکی عالی بوده است و هر بازی نسبت به نسخه قبلی پیشرفت خوبی در این زمینه دارد. به همین خاطر تقریبا همه گیمر‌ها انتظار دارند تا Battlefield 2018 از لحاظ گرافیکی بسیار بهتر از نسخه قبلی باشد. بدون شک در ماه‌های آینده و به خصوص نمایشگاه E3 2018 اطلاعاتی بیشتر در مورد این پروژه منتشر خواهد شد.

جلوه‌های ویژه گرافیکی Battlefield 2018 خارق‌العاده خواهد بود

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + دو =