اخبار بازی

جلوه های بصری نسخه PC بازی Titanfall

Gameemag-titanfall

نسخه PC بازی Titanfall بطور کامل توسط Nvidia ساپورت خواهد شد. همکاری با استودیوی Respawn موجب شده است تا این شوتر اول شخص با کمک GameWorks از جلوه های بصری جدیدی برخوردار شود. Nvidia اعلام کرد که استودیوی Respawn ابزارها و کامپیوترهای خود را برای این امر آماده می کند تا گرافیک این بازی را با جلوه های بصری جدید تازه تر از قبل کنند. Nvidia در حال حاضر با Respawn سعی دارد که کیفیت نسخه ی PC این بازی را متمایز با سایر نسخه ها به شکل بهتری تبدیل کند. یکی از ویژگی های کلیدی Gameworks که به این شوتر اول شخص اضافه خواهد شد، Temporal Anti Aliasing خواهد بود و در این حالت تاثیر خوبی بر افکت های بازی گذاشته می شود.

TitanFall

TXAA گیم پلی روان با تصویر شفاف و کیفیت بالا همراه با برخی از فیلترهای نسخه PC این بازی به نمایش می گذارد. در حال حاضر بزرگترین تکنیک Anti-aliasing می باشد و جلوه های بصری فوق العاده ای را در بازی مثل Titanfall اجرا می کند.

هم چنین این نسخه از Horizon Based Ambient Occlusion بهره مند خواهد شد. با این قابلیت سایه های واقعی شکل به مپ های Titanfall اضافه خواهند شد. Nvidia در این مورد می گوید:

HBAO+ از الگوریتم های پیشرفته ای استفاده می کند تا سایه هایی که در کنار وسایل و برخی مکان ها هستند دقیق ایجاد شود و کمی واقعی به نظر برسند. این قابلیت با جزئیات دقیق تری نسبت به نسخه های قبلی سایه ها را به نمایش خواهد گذاشت.

Nvidia تصمیم دارد تا بزودی از رزلوشن 4k و قابلیت SLI برای GPU ها پشتیبانی کند.

برچسب‌هابازی TitanFall
میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 − 3 =