اخبار بازی

جنجالی تازه در انجمن اینترنتی NeoGAF

فروم بسیار محبوب و صد البته مشهور NeoGAF در حال حاضر به خاطر شکایت از مدیریت این سایت Tyler “Evilore” Malka تعطیل شدن است. شکایت از او به خاطر مرتکب شدن آزار و اذیت جنسی است!

بسیاری از مدیران فروم و دست اندر کاران این سایت بلافاصله از سمت خود در این سایت کناره‌گیری کردند تا اعتراض خود را نسبت به مدیریت اصلی سایت نشان دهند. در حال حاضر مشخص نیست که آینده این فروم محبوب چگونه پیگیری خواهد شد. بلافاصله بعد از منتشر شدن خبر این شکایت، تقریبا تمام تیم نظارت و کنترل سایت، از سمت خود کناره گیری کردند و کاربران سایت نیز انزجار خود را از حرکت Malka نشان دادند.

بر اساس اطلاعاتی که در توئیتر منتشر شده است این اولین بار نیست که از Malka به خاطر آزار و اذیت جنسی شکایت شده است! گرچه شاید مشکلات مطرح شده در چند روز اخیر و افشاگری یک کارمند سابق استودیوی ناتی داگ در مورد مسئله آزار و اذیت جنسی باعث شده است تا مردم واکنش بسیار تندی نسبت به این مشکل داشته باشند.

در حال حاضر اظهار نظر رسمی از سمت وب‌سایت NeoGAF در این زمینه ارائه نشده است و همانطور که اشاره شد آینده این وب‌سایت و فروم محبوب آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این فروم به حدی در میان گیمر‌ها محبوبیت دارد که برخی از افراد شناخته شده صنعت بازی نیز در آن فعالیت داشتند. بسیاری از خبر‌های دسته اول دنیای بازی توسط این وب‌سایت منتشر می‌شد. باید منتظر اخبار تکمیلی در این مورد باشیم.

منبع

برچسب‌هاEditors Pick NeoGAF pc PS4 xbox one
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + هفده =