اخبار بازی

جوایز مربوط به پیش خرید عنوان Watch Dogs مشخص شد

gameeamg

شرکت بازیسازی فرانسوی یوبی سافت جوایزی را که بازیبازان با پیش خرید بازی Watch Dogs از هر یک از خرده فروشان دریافت می کنند را اعلام کرد.خرده فروش بریتانیایی امازون و خرده فروش امریکایی گیم استاپ خرده فروشانی هستند که در صورت پیش خرید این بازی از ان ها می توانید جوایز قابل توجهی را دریافت کنید.

gameemag

جوایز مربوط به خرده فروش بریتانیایی امازون :

بازیبازان پک Signature Shot را دریافت می کنند که دارای مرحله ای برای بخش تک نفره ی این عنوان ان هم به صورت انحصاری است.بازیبازان در صورت به اتمام رساندن این مرحله می توانند یک Biometric Assault Rifle یونیک و لباس Black Viceroy را دریافت کنند.

gameemag

جوایز مربوط به خرده فروش امریکایی گیم استاپ :

بازیبازان پک Palace را دریافت می کنند که دارای یک مرحله ی مربوط به بخش تک نفره (البته انحصاری) و investigation bonus و ATM hack boost خواهد بود.investigation bonus به بازیبازان راه های انحصاری جدیدی را برای دسترسی به شبکه میدهد و ATM hack boost نیز مقدار پولی که در صورت هک کردن اکانت بانکی یک فرد به دست می اورید را افزایش می دهد.علاوه بر این بازیبازانی که این بازی را پیش خرید کنند پوستری را از این عنوان دریافت می کنند که Alex Ross طراح ان است.

این عنوان قرار است در تاریخ 19 نوامبر سال 2013 میلادی برای کنسول های نسل حاضر , Wii U و PC عرضه خواهد شد.نسخه ی مربوط به کنسول های نسل بعد هم بعد از عرضه ی کنسول های نسل بعد تاریخ عرضه ی ان ها مشخص می شود.

محمد صاکی

محمد صاکی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 4 =