اخبار بازی

حاشیه‌سازی زامبی‌های کودک در Days Gone

حاشیه‌سازی زامبی‌های کودک در Days Gone

وی جی مگ: هر آن چیزی که از دنیای پساآخرالزمانی همراه با زامبی انتظار دارید در انحصاری جدید PS4 پیدا می‌شود و زامبی‌های کودک در Days Gone نیز نکته‌ای است که از دید سازندگان این اثر در استودیو Sony Bend مخفی نمانده. همین موضوع زمینه‌ساز حواشی بوده که حالا سازندگان بازی به آن پاسخ داده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، هرچند زامبی‌های کودک در Days Gone به خودی خود نکته جالب توجهی است اما شاید برای برخی این سوال پیش آید که آیا Sony Bend در این زمینه پا را فراتر از حد نگذاشته ؟ سوالی که اعضای تیم داخلی سونی به آن پاسخ داده و اعلام کرده‌اند که آنها به دنبال چنین رویکردی نبوده‌اند.

امانوئل رات از استودیو Sony Bend در این زمینه توضیح داده این دسته از زامبی‌های حاضر در بازی Newt نام داشته و در اصل کودک نبوده و تنها از دید طراحی برای ایجاد تنوع بیشتر در جریان گیم‌پلی طراحی شده‌اند. در اصل سازندگان بازی سعی کرده‌اند اکوسیستم مختص به زامبی‌ها را طراحی کرده و نوعی ارتباط را میان آنها شکل دهند.

طبق توضیحات رات این دسته از زامبی‌های کودک در Days Gone که حالا مشخص شده در اصل تنها از دید اندازه متفاوت هستند، در مقابل نمونه‌های بزرگ‌تر یا همان Freakerها قرار نگرفته اما همچنان برای گیمر خطرناک هستند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 3 =