اخبار بازی

حالت 50 نفره PUBG از دسترس خارج شد

حالت 50 نفره PUBG از دسترس خارج شد

وی جی مگ: حالت 50 نفره PUBG زودتر از موعد مقرر از دسترس خارج شد. ابتدای هفته جاری بود که تیم سازنده عنوان بتل رویال محبوب PUBG، حالت ‌War Mode تحت عنوان Desert Knights را آغاز کردند. حالت Death match که طی آن 50 پلیر در 10 تیم 5 نفره در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش وی جی مگ، این حالت از روز 3 می شروع شده بود و قرار بود در 6 می به اتمام برسد. اما سازندگان بازی به دلیل وجود مشکلات موجود در سرور مجبور شدند تا آن را زودتر از موعد مقرر از دسترس خارج نمایند. بیانیه منتشر شده توسط توییتر PUBG Help بدین شرح است «به اطلاع پلیرهای PC می‌رسانیم تعمیرات فوری بازی انجام شد. متاسفانه مجبور شدیم رویداد مربوط به این هفته را پیش از موعد تعیین‌ شده پایان دهیم. زیرا مشکلاتی در سرورهای PUBG به وجود آمده بود. مهندسین ما در تلاش هستند تا در آینده دیگر با مشکلات مشابه مواجه نشویم.»

باید توجه کرد پلیرها تنها کمتر از 24 ساعت فرصت داشتند تا حالت جدید War Mode را تجربه نمایند. البته اقدام صورت گرفته توسط تیم سازنده بازی نیز قابل درک است. زیرا در این مواقع که سرور با ایراداتی رو به رو می‌شود بهتر است بجای اینکه تجربه‌ای اذیت‌کننده تحویل گیمرها داده شود، دسترسی به آن متوقف شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − 12 =