اخبار بازی

حالت Airborne بخش چند نفره بازی Battlefield 5 معرفی شد

حالت Airborne بخش چند نفره بازی Battlefield 5 معرفی شد

وی جی مگ: هرچند طی چند روز گذشته بسیاری از گیمرها نسبت به واقع‌گرایی بازی جدید استودیو DICE انتقاد داشتند اما آنها به نظر می‌رسد که تمرکز خوبی روی پیشرفت گیم‌پلی دارند در همین راستا حالت Airborne بخش چند نفره بازی Battlefield 5 را معرفی کرده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، در معرفی اولیه بازی Battlefield 5 نیز به این حالت جدید در قسمت چند نفره آنلاین اشاره کوتاهی شد اما اطلاعات چندانی از آن در دسترس کاربرها قرار نگرفت. در همین راستا استودیو DICE اعلام کرده که در حالت Airborne بخش چند نفره بازی Battlefield 5 گیمرها با چتر از آسمان پریده و وارد محیط بازی می‌شوند تا اهداف تعیین شده را از بین ببرند. در مقابل اگر به عنوان دفاع‌کننده در این حالت قرار بگیرید باید سربازهایی که با چتر در حال فرود هستند را از پا درآورده و به این نکته نیز توجه داشته باشید که ضدهوایی‌ها نابود نشوند.

با این حال گفته می‌شود که استفاده از وسایل نقلیه هوایی در این حالت اهمیت بسیاری دارد اما فعلا اطلاعاتی از این بخش در دسترس نیست و باید تا مراسم EA Play‌ صبر کرد تا از جزئیات بیشتر حالت Airborne باخبر شد. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که بازی Battlefield 5 برای PS4، Xbox One و PC از سوی استودیو DICE در حال ساخت است و برای انتشار در تاریخ 19 اکتبر آماده می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 1 =