E3 2017 اخبار بازی

حالت Survival Mode به Elder Scrolls 6 اضافه می‌شود ؟

حالت Survival Mode به Elder Scrolls 6 اضافه می‌شود ؟

آیا Survival Mode در Fallout 4 را به خاطر دارید؟ در حالی که این مود افزایش درجه سختی بازی را به خوبی مدیریت نکرده بود، مانند بقیه ایده‌های بتسدا این تفکر نیز با نکات بسیار جالبی همراه شد.

اینکه در این مورد خواب، گرسنگی، تشنگی و … می‌توانستند روی شخصیت گیمر و قابلیت‌هایش در بازی تاثیر گذار باشند، بسیار جالب به نظر می‌رسید و با تم آخرالزمانی بازی بسیار هماهنگ بود. سوال اصلی این است که آیا بتسدا باید از این مکانیزم در The Elder Scrolls 6 استفاده کند یا خیر؟ این ویژگی می‌تواند بسیار با محیط و گیم‌پلی این بازی نیز سازگاری داشته باشد.

یکی از بهترین ویژگی‌های The Elder Scrolls گشت و گذار در دنیای وسیع و کشف کردن نکات جدید است. در Survival Mode این بازی می‌توان این ویژگی را اضافه کرد که دیگر قابلیت سفر سریع (Fast Travel) محیا نباشد. در حالی که نقشه‌های مربوط به این سری از بازی بسیار بزرگ هستند اما حذف این قابلیت می‌تواند لذت گشت و گذار و اکتشاف را بسیار زیاد کند.

این تنها ایده استفاده در بخش Survival Mode نیست. سازندگان می‌توانند از مهارت‌های Alchemy و Cooking نیز استفاده کنند. نظر شما در مورد اضافه شدن Survival Mode به The Elder Scrolls 6 چیست؟

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + سه =