اخبار بازی

حجم بازی Wolfenstein 2 روی Nintendo Switch مشخص شد

حجم بازی Wolfenstein 2 روی Nintendo Switch مشخص شد 1

وی جی مگ: بازی Wolfenstein 2 The New Colossus برروی پلتفرم‌های PC، ‌‌PS4 و Xbox one حجمی حدود 50 گیگ دارد. با این حال حجم این بازی که قرار است برای کنسول Nintendo Switch عرضه شود به نصف کاهش پیدا کرده. نسخه Nintendo Switch بازی 21.8 گیگابایت حجم دارد.

به گزارش وی جی مگ، در واقع این حجم کمی بیشتر از حجمی است که قولش را داده بودند یعنی کمتر از 14 گیگ که به نظر می‌رسد حجم کمتر از 14گیگ برای نسخه فیزیکی بازی باشد. این بازی در واقع یک بازی سنگین از نظر حجم برای Nintendo Switch محسوب می‌شود چرا که نسخه معمولی این کنسول دارای حافظه 32 گیگابایتی است و این بازی بیشتر حافطه کنسول را اشغال می‌کند. حتی رایج‌ترین کارت حافظه‌ها 32و 64 گیگابایتی هستند که بیشتر آن با بازی Wolfenstein 2 پر می‌شود.

بازی Wolfenstein 2 یک بازی خوش ساخت وسنگین کنسولی است  با این اوصاف منطقی است که حجم زیادی بر روی کنسول Nintendo Siwtch داشته باشد.

بازی Wolfenstein 2 که توسط کمپانی Bethesda ساخته شده،  یک بازی اکشن اول شخص ماجراجویی است که با کسب متای 87  توانست به موفقیت برسد و طرفداران را راضی کند. این بازی اتفاقات جنگ جهانی را تغییر داده و داستان این گونه روایت می‌شود که نازی‌ها پیروز جنگ شده‌اند و به عنوان ابرقدرت جهان شناخته می‌شوند.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج − یک =