اخبار بازی

حجم Bulletstorm: Full Clip Edition برای Xbox One مشخص شد

نسخه ارتقا یافته بازی ساخته شده توسط استودیو People Can Fly که تحت عنوان Bulletstorm: Full Clip Edition شناخته می‌شود در تاریخ 7 آپریل (18 فروردین) برای PS4، Xbox One و PC منتشر می‌شود و امروز اطلاعات جدیدی از حجم مورد نیازش در دسترس ما قرار گرفته است. لازم به ذکر است که این نسخه از Bulletstorm در مراسم بهترین بازی سال با اجرای جف کیلی به عنوان اولین همکاری مشترک Gearbox و استودیو بازیسازی People Can Fly معرفی شد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده در شبکه آنلاین ایکس‌باکس لایو به نظر می‌رسد که Bulletstorm: Full Clip Edition برای نصب روی کنسول مایکروسافت به فضایی معادل 13.94 گیگابایت نیاز دارد. این نسخه از Bulletstorm دارای وضوح تصویر بالاتر، فریم‌ریت پایدار، بافت‌های ارتقا یافته و البته پشتیبانی از 4K‌ روی PC و PS4 Pro است. Bulletstorm: Full Clip Edition که البته قابلیت اجرا به صورت 60 فریم در ثانیه را نیز دارد به گیمر اجازه می‌دهد که شخصیت اصلی را با Duke Nukem جایگزین کند. البته این تغییر تنها به ظاهر خلاصه نمی‌شود و Duke Nukem در بازی صداگذاری مجزای خود را در اختیار دارد.

Bulletstorm: Full Clip Edition در تاریخ 7 آپریل (18 فروردین) برای PC، Xbox One و PS4 منتشر شده و البته از قابلیت‌های سخت‌افزاری PS4 Pro‌ نیز پپشتیبانی می‌کند.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + 8 =