اخبار بازی

حذف رکورد گیمر آمریکایی در Donkey Kong از گینس

وی جی مگ: بیلی میچل یکی از گیمرهای مطرح و البته قدیمی آمریکاست که این روزها پنجمین دهه زندگی خود را پشت سر می‌گذارد اما بعد از مدت‌ها دوباره به صدر اخبار بازگشته. گیمری که رکوردار بالاترین امتیاز Donkey Kong در گینس بود اما حالا جایگاه خود را از دست داده.

به گزارش وی جی مگ، میچل اولین‌بار در 80 میلادی بود که رکورد بالاترین امتیاز کسب شده در Donkey Kong را به نام خود ثبت کرد اما طی سال‌های اخیر بارها این جایگاه را از دست داد و نهایتا با ثبت امتیاز 1.062.800 برای بار دیگر توانست نام خود را در کتاب گینس ثبت کند. اکنون با گذشت مدتی از این موضوع وبسایت تویین‌گلکسی مدارکی را به دست آورده که میچل آخرین رکورد خود را روی سخت‌افزار اصلی دستگاه‌های آرکید ثبت نکرده و این کار روی شبیه‌سازی با نام MAME انجام داده که برای ثبت رکورد قانونی نیست.

تویین‌گلکسی بعد از انتشار این خبر گینس را نیز در جریان قرار داده و قرار است که میچل از صدر جدول بالاترین امتیاز‌های Donkey Kong حذف شده و این جایگاه به استیو وایبی برسد. وایبی اولین گیمری است که توانسته امتیازی بالاتر از یک میلیون را در Donkey Kong ثبت کند. در همین راستا میچل به تازگی واکنش نشان داده و اعلام کرده که این موضوع حقیقت نداشته و او به زودی مدارکی را برای اثبات ادعای خود به گینس ارائه می‌کند.

منبع: Twin Galaxies

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × پنج =