اخبار بازی

حذف قابلیت اتصال به تلویزیون در نسخه جدید Nintendo Switch

حذف قابلیت اتصال به تلویزیون در نسخه جدید Nintendo Switch

وی جی مگ: به دنبال شایعاتی که سال گذشته مطرح شد هفته گذشته اطلاعات دیگری به دست آمد که بیان می‌داشت کمپانی نینتندو در حال کار برای عرضه دو نسخه جدید Nintendo Switch است.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از اطلاعات جدید منتشر شده از سوی The Wall Street Journal می‌دانیم که این یکی از این دو نسخه قابلیت‌های ارتقا یافته داشته و برای گیمرهای هاردکور طراحی شده در حالی که نسخه دیگر بیشتر روی پرتابل بودن تاکید دارد. منابع جدید بیان داشته‌اند نسخه ارزان‌تر دارای بدنه محکم‌تری بوده و اساسا برای کودکان طراحی شده است. به منظور کاهش قیمت این نسخه جدید Nintendo Switch به نظر می‌رسد برخی از قابلیت‌ها هم‌چون اتصال به تلویزیون از آن حذف شده است. بدین ترتیب استفاده آن تنها به صورت دستی مقدور خواهد بود.

هم‌چنین تایید شد نسخه ارتقایافته از نظر عملکرد سخت‌افزاری تفاوت اساسی با مدل معمولی نخواهد داشت و بیشتر چیزی شبیه New Nintendo 3DS خواهد بود که سخت‌افزاری بهبودیافته نسبت به مدل معمولی 3DS ارائه می‌کرد. این نسخه هم‌چنان از قابلیت اتصال به تلویزیون پشتیبانی خواهد کرد. گزارشات بیان می‌دارند قرار است این دو نسخه جدید در تابستان امسال عرضه شود. با این حال هم‌چنان باید منتظر تایید ساخت و عرضه رسمی این دو مدل جدید توسط کمپانی نینتندو باشیم.

برچسب‌ها3ds nintendo Nintendo Switch
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 + سه =