اخبار بازی

حذف پرداخت درون برنامه‌ای از بازی Middle-earth: Shadow of War

حذف پرداخت درون برنامه‌ای از بازی Middle-earth: Shadow of War

وی جی مگ: به دنبال عرضه بازی Middle-earth: Shadow of War در پاییز سال گذشته این اثر خود را در میان جنجال‌های به وجود آمده به دلیل استفاده بیش از حد از پرداخت درون برنامه‌ای پیدا کرد. همان‌طور که چندی پیش در سازندگان این اثر وعده دادند، اکنون به‌روزرسانی جدید این بازی در دسترس قرار گفته که تغییرات گسترده‌ای را در آن اعمال می‌کند که از جمله می‌توان به حذف پرداخت درون برنامه‌ای از بازی Middle-earth: Shadow of War اشاره کرد.

به گزارش وی جی مگ، استودیو سازنده بازی یعنی Monolith Productions اعلام کرده به‌روزرسانی جدید اثر اکشن ماجراجویی ‌آن‌ها روی تمامی پلتفرم‌ها قابل دریافت بوده و تغییرات وسیعی را در آن اعمال می‌کند. مهم‌ترین تغییر ایجاد شده حذف پرداخت درون برنامه‌ای از بازی Middle-earth: Shadow of War است. به‌علاوه حذف این مورد، به‌روزرسانی جدید تغییرات قابل توجهی را در پایان بازی Shadow of War به وجود می‌آورد.

کاهش تعداد ماموریت‌های موردنیاز برای صددرصد کردن پروسه بازی، دیالوگ‌های اضافی و بهبودها و بهینه‌سازی در سیستم پیشرفت در بازی از جمله موارد اعمال شده طی به‌روزرسانی جدید ساخته Monolith Productions است. بازی Middle-earth: Shadow of War هم‌اکنون برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC در دسترس قرار داشته و قابل تهیه است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 + یازده =