اخبار بازی

حرف های دیوید کیج در مورد تکنولوژی The Dark Sorcerer

Gameemag---David-Cage

دیوید کیج رئیس استودیوی Quantic Dream در مورد تکنولوژی معرفی شده در کنفرانس سونی با نام “The Dark Sorcerer” با خبرنگاران به بحث و گفتگو پرداخت و اعلام کرد که این تکنولوژی در پروژه ی جدید آن ها استفاده خواهد شد.

در طی کنفرانس سونی و هنگام پخش این دموی تکنیکی دیوید اعلام کرد که :

این دمو های تکنیکی کوتاه معمولا برای نمایش و تست تکنولوژی هائی هستن که قراره تو بازی های آیندمون از اون ها استفاده کنیم. با این نمایش و همچنین نمایش قبلیمون با اسم “Kara” حالا ما احساسات دراماتیک رو هم در اختیار داریم که برای خودمون خیلی جالب بوده و امیدواریم با این دمو های Real Time بتونیم این احساسات رو به دیگران نیز منتقل کنیم.

قبل از اینکه روی The Dark Sorcerer کار کنیم پیش خودمون فکر کردیم که با این تکنولوژی چه کارای دیگه ای میتونیم انجام بدیم؟ بهتره مثل دموی Kara یه کار احساسی رو به مخاطبان نشون بدیم یا باید یه چیز متفاوت دیگه رو امتحان کنیم؟ و بالاخره به این نتیجه رسیدیم که بهتره چیزی رو استفاده کنیم که کمتر کسی در گذشته از اون توی چنین دمو هائی استفاده کرده. و جواب ما استفاده از طنز بود.

چطور میتونیم از این تکنولوژی طنز گونه استفاده کنیم وقتی نمیتونیم مخاطب رو بخندونیم؟ اصلا میتونیم متنی رو بنویسیم که شما رو به خنده وادار کنه؟

و این طور بود The Dark Sorcerer متولد شد.

حسین جاشی

حسین جاشی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + چهار =