اخبار بازی

حضور بخش داستانی در Skull & Bones تایید شد

حضور بخش داستانی در Skull & Bones تایید شد

وقتی یوبی‌سافت در E3 از IP جدید خودش به اسم Skull & Bones را رونمایی کرد، بسیاری این بازی را به Assassin’s Creed 4 Black Flag تشبیه کردند اما باید بدانید که این بازی تمرکز اصلی خود را روی بخش چند‌نفره و به خصوص PvP قرار داده است.

تا به اینجای کار به نظر می‌رسید که این بازی فقط شامل بخش مالتی‌پلیر و به اصطلاح همیشه آنلاین است اما به نظر می‌رسد که بخش تکنفره داستانی نیز برای این اثر در نظر گرفته شده است. در صحبت‌های جدید PC Gamer با یوبی‌سافت که در حال ساخت بازی هستند مشخص شد که این بازی شامل بخش تکنفره و داستانی خواهد بود و به گونه‌ای طراحی شده که بخشی کامل است و فقط برای پر کردن جای خالی طراحی نشده است. در بخش تکنفره، گیمر‌ها با شخصیت‌های واقعی و سرشناس برخورد خواهند کرد و به قول یوبی‌سافت چیزی که در E3 مشاهده کردیم فقط بخش بسیار کوچکی از این بازی است.

این مورد برای کسانی که زیاد علاقه‌ای به بازی آنلاین و PvP ندارند، بسیار امیدوار کننده است. از سمت دیگر بازی‌هایی مثل For Honor هم بودند که این شیوه را پیش گرفتند و به موفقیت چندانی دست پیدا نکردند. Skull & Bones برای عرضه در پاییز 2018 آماده می‌شود.

منبع

برچسب‌هاpc PS4 Skull & Bones UbiSoft xbox one
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − 6 =