اخبار بازی اخبار موبایل

حضور دایناسور‌ها در بسته الحاقی جدید Hearthstone

حضور دایناسور‌ها در بسته الحاقی جدید Hearthstone 1

همانطور که قبلا هم اعلام شده بود امسال نیز بسته‌های الحاقی جدید همراه با بیش از صدها کارت برای بازی محبوب Hearthstone ارائه می‌شود. حالا به نظر می‌رسد که بسته الحاقی اول این اثر در سال 2017 معرفی شده است.

سرزمین‌های Un’Goro اینبار با دایناسور‌های شناخته شده خود میزبان بسته الحاقی جدید این اثر بسیار محبوب بلیزارد هستند. آنطور که از شواهد پیداست این بسته الحاقی با نام Journey To Un’Goro شناخته می‌شود و شامل 135 کارت جدید خواهد بود.

همچنین ماموریت‌های جدیدی نیز به بازی اضافه می‌شوند. در یک نوع از این ماموریت‌ها گیمر می‌تواند ماموریتی دلخواه در مسابقات بازی طراحی کرده و اگر بتواند به آن هدف برسد، کارتی قدرتمند به گیمر هدیه داده خواهد شد. به عنوان مثال با آوردن تعدادی مشخص از Minionها در مسابقه می‌توانید یک شخصیت را احضار کنید که میزان سلامتی شما را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

همچنین قابلیت Adapt به بازی اضافه شده که گیمر با استفاده از آن می‌تواند قدرت Minionها را با Elemental Power ترکیب کرده و به سه قدرت جدید دست پیدا کند. با استفاده از این سه قدرت می‌توانید توان Minionها را به طرز عجیبی افزایش دهید. بر اساس اعلام بلیزارد، کارت‌های بیشتری در روز 17 مارچ معرفی می‌شود در حالی که تاریخ عرضه این بسته الحاقی، اوایل آپریل در نظر گرفته شده است.

حضور دایناسور‌ها در بسته الحاقی جدید Hearthstone 2

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − 2 =