اخبار بازی

حضور قدرتمند The Division 2 در بازار آمریکا

حضور قدرتمند The Division 2 در بازار آمریکا 1

وی جی مگ: مثل ماه‌های گذشته دوباره به زمان انتشار فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های بازار آمریکا رسیدیم و با بررسی اطلاعات موجود متوجه حضور قدرتمند The Division 2 در بازار آمریکا می‌شویم. جدیدترین ساخته Ubisoft که برای مدت مناسبی نیز در اروپا به صدرنشینی خود ادامه داد.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات منتشر شده از سوی NPD نشان می‌دهد که مجموعا در ماه مارچ 2019 گیمرهای آمریکایی مبلغی معادل 1.2 میلیون دلار را برای بازی و تجهیزات مرتبط با آن هزینه کرده‌اند که افتی 11 درصدی را نسبت به همین ماه در سال گذشته نشان می‌دهد. این در حالی است که آمار فروش کنسول‌ها نیز نسبت به سال گذشته در همین بازه زمانی 15 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

با نگاهی به فهرست پرفروش‌ترین بازی‌ها متوجه حضور قدرتمند The Division 2 در بازار آمریکا می‌شویم و بعد از آن آثاری همچون Sekiro Shadows Die Twice، MLB The Show 18  و Devil May Cry 5‌ قرار گرفته‌اند. مت پیسکاتلا از NPD اعلام کرده که کنسول Nintendo Switch نه تنها پرفروش‌ترین پلتفرم مارچ بوده بلکه به طور مجموع این لقب را در سال 2019 نیز به خود اختصاص داده.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که فروش مجموع The Division 2 با آمار این ماه از بازی Anthem گذشته که زمان بیشتری در بازار حضور داشته.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × دو =