اخبار بازی

حضور قهرمان فرمول وان در Call of Duty: Infinite Warfare

طرفداران مسابقات اتومبیل‌رانی فرمول وان با لوئیز همیلتون راننده بریتانیایی تیم مرسدس و قهرمان فصل گذشه این مسابقات آشنا هستند. در شرایطی که همیلتون در فصل جاری فرمول وان رتبه دوم را به دست آورده، شبکه ورزش ESPN در گزارشی اختصاصی اعلام کرده که لوئیز همیلتون در بازی ویدئویی Call of Duty: Infinite Warfare حضور پیدا می‌کند. هنوز جزییاتی از این خبر منتشر نشده اما به احتمال فراوان همیلتون ظاهر و صدای خود در اختیار تیم سازنده برای طراحی یکی از شخصیت های جانبی قرار داده.

جالب است بدانید که لوئیز همیلتون طرفدار بازی های ویدئویی است که در مصاحبه خود توضیح داده که نسخه های قبلی Call of Duty از نظر او بهتر بوده اند که اتفاقات چالش برانگیزی را روایت می‌کردند. همیلتون در ادامه به این نکته اشاره کرده که از زمان سوپرماریو بازی های مختلف را تجربه می کرده. تاکنون ستاره های بسیاری همچون کوین اسپیسی در مجموعه Call of Duty حضور داشته اند اما اکثر آنها به عنوان بازیگر شناخته می‌شوند و این اولین باری است که یک ورزشکار و قهرمان فرمول وان در Call of Duty حاضر خواهد شد.

Call of Duty: Infinite Warfare به عنوان جدیدترین بازی از مجموعه‌ای که اکتیویژن وظیفه انتشارش را دارد، در تاریخ 14 آبان امسال (4 نوابر 2016) برای Playstation 4، Xbox One و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود. علاقه‌مندان به تجربه نسخه بازسازی Call of Duty 4 می‌توانند با خرید نسخه Legacy Edition به قیمت 80 دلار این عنوان را نیز تجربه کنند.

 

http://www.eurogamer.net/articles/2016-10-18-lewis-hamilton-is-making-an-appearance-in-call-of-duty-infinite-warfare

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 2 =