اخبار بازی

حضور گروه Poets of the Fall در مراسم بازی‌سال 2023

Poets of the Fall

اگر این اواخر Alan Wake 2 را بازی کرده باشید، بسیار از شنیدن این خبر خوشحال خواهید شد! آقای «جف کیلی» مجری و موسس مراسم The Game Awards، با انتشار پستی در X(ملقب به توییتر) خبری را منتشر کرد. او گفت گروه Old Gods of Asgard، یا همان Poets of the Fall در مراسم بازی‌سال حضور دارند؛ و قرار است نمایشی را اجراع کنند. با ویجی‌مگ همراه باشید.

اگر از طرفداران استودیو Remedy باشید، قطعا با گروه موسیقی Poets of the Fall آشنا هستید. این گروه موسیقی، برای اکثر بازی‌های این استودیو آهنگ ساخنه‌اند و همچنان، با این استودیو همکاری می‌کنند. جدیدترین کار آنها سه قطعه موسیقی جدید است، که مخصوص Alan Wake 2 ساخته‌ شده‌اند. نام این قطعه‌های موسیقی Herald of Darkness، Herald of Darkness و Dark Ocean Summoning نام دارند. این سه قطعه از با نام هنری Old Gods of Asgard، قرار است در تاریخ 15 آذر در آلبوم Rebirth، به صورت جداگانه منتشر شوند. همچنین این آلبوم شامل ترک Take Control از بازی Control نیز می‌شود.

این گروه موسیقی قرار است در مراسم بازی‌سال، یک اجرای زنده داشته باشد. aow جف کیلی تایید کرده است؛ که نویسنده بازی «سَم لیک» در این اجرای زنده، گروه Poets of the Fall را همراهی خواهد‌کرد. با این حساب، آهنگ مورد نظر تقریبا مشخص شده است. این گروه موسیقی، احتمالا می‌خواهد قطعه Herald of Darkness را اجراع کند. جالب است بدانید؛ که این قطعه یک موزیک ویدیو دارد و مدت زمان آن، 9 دقیقه و 43 ثانیه است.

البته مدت زمان موسیقی اصلی که در بازی پخش می‌شود، بیشتر از 13 دقیقه است! البته امکان دارد که شاهد اجراع های بیشتری از این گروه باشیم. کسی چه می‌داند؟ شاید شاهد اجرای قطعه‌ Late Goodbye از بازی Max Payne 2 باشیم. یا حتی ممکن است، قطعه Heroes and Villains از Ghostlight را بشنویم.

در هر صورت حضور گروه Poets of the Fall در مراسم بازی‌سال، برای طرفدارن Remedy بسیار هیجان‌انگیز است.

شما دوست دارید کدام‌یک از موسیقی‌های این گروه را در مراسم بشنوید؟ نظرات خودرا با ما به اشتراک بگذارید.

سام حقیقى

سام حقیقى

Alan Wake: Monsters wear many faces

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − هشت =