اخبار بازی اخبار موبایل

حضور Black Manta در Injustice 2؟

حضور Black Manta در Injustice 2؟ 1

در اولین تریلر مربوط به گیم‌پلی شاهد حضور Black Manta در بازی Injustice 2 بودیم. هواداران از این خبر بسیار خوشحال بودند اما کمی بعد مشخص شد که این شخصیت فقط به صورت محیطی در نقشه Atlantis حضور دارد.

این خبر برای بسیاری از هواداران ناامید کننده بود اما به نظر می‌رسد که هنوز شانس کوچکی برای حضور این شخصیت در Injustice 2 وجود دارد. یکی از هواداران این بازی به نکات Leak شده در وبسایت 4chan اشاره کرده. این نکات به لیست شخصیت اولیه بازی اشاره داشت که بعدا مشخص شد مربوط به نسخه موبایلی بازی است.

به نظر می‌رسد که Black Manta در نسخه موبایلی این بازی حضور دارد و لباس او متفاوت خواهد بود. این اطلاعات فاش شده مربوط به سال گذشته میلادی است اما اطلاعات فاش شده در مورد Harley Quinn درست از آب در آمد پس حالا احتمال وجود Black Manta نیز در بازی وجود دارد.

در واقع Black Manta یکی از دشمن‌های Aquaman است و عدم حضور هیچکدام از دشمن‌های اصلی Aquaman احتمال حضور این شخصیت را بیش از پیش قوت می‌بخشد. برخی از منابع حدس می‌زنند که این شخصیت به صورت انحصاری برای موبایل عرضه خواهد شد. باید منتظر اخبار رسمی از استودیوی NetherRealm باشیم.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 2 =