اخبار بازی

حضور Mark Hamil در سریال The Witcher تایید شد

حضور Mark Hamil در سریال The Witcher تایید شد

وی جی مگ: با تایید حضور Mark Hamil در سریال The Witcher ساخته جدید شبکه نت‌فلیکس یک قدم به پخش و عرضه خود نزدیک‌تر شد. سریالی که وظیفه نویسندگی آن برعهده خانم Lauren S. Hissrich بوده و در چند وقت اخی هم جزییاتی از قسمت پایلوت این مجموعه در توییتر به اشتراک گذاشته است. ابتدای هفته جاری هنگامی که این خانم اشاراتی به حضور شخصیت Vesemir، استاد ویچر در سریال نمود، بسیاری بر این عقیده بودند که Mark Hamil بهترین گزینه برای ایفای نقش این شخصیت محسوب می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، Hissrich شخصیت این ویچر پا به سن گذاشته را پدرانه، خردمند، باستان‌شناس، پرشور و نگهدارنده اسرار توصیف می‌کند. هم‌چنین هنگامی که یک کاربر به تشابه این شخصیت به مشهورترین نقشی که تاکنون Mark Hamil ایفا کرده یعنی Luke Skywalker اشاره کرد و ضمنا اظهار کرد Hamil بهترین گزینه برای Vesemir به شمار می‌رود خود Hamil در پاسخ به این کاربر عنوان کرد شخصا هیچ ایده‌ای در رابطه با این سری بازی و داستان آن نداشته اما با ایفای نقش Vesemir موافقت کرده است.

علاوه بر شخصیت Luke Skywalker از دنیای Star Wars که در بالا به آن اشاره شد، از مهم‌ترین و محبوب‌ترین نقش‌های ایفا شده توسط Hamil می‌توان به جوکر سری بازی Batman Arkham اشاره کرد. لازم به ذکر است در کارنامه کاری این بازیگر، بیش از 300 عنوان در صفحه IMDB او به چشم می‌خورد.

منبع: Gamingbolt.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − 3 =