اخبار بازی

حضور Ubisoft و id Software در کنفرانس GDC گوگل

حضور Ubisoft و id Software در کنفرانس GDC گوگل

وی جی مگ: در چند هفته گذشته تمامی توجهات معطوف گوگل بوده که قرار است در رویداد GDC 2019 با برگزاری کنفرانسی از اخبار مهمی پیرامون فعالیت خود در صنعت بازی رونمایی کند. پس از معرفی جید ریموند به عنوان نائب رئیس این کمپانی، اکنون اعلام شد دو شرکت Ubisoft و id Software در کنفرانس GDC گوگل حضور به عمل خواهند آورد.

به گزارش وی جی مگ، این کمپانی بزرگ حوزه تکنولوژی در توییتر خود اعلام کرد استودیو id Software سازنده عناوینی هم‌چون Rage 2 و Doom به همراه کمپانی Ubisoft، آن‌ها را طی جلسات Developer Day خود در GDC 2019 همراهی می‌کنند. هر دو جلسه برای بعد از برگزاری کنفرانس GDC گوگل برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر مشخص نیست این دو کمپانی بزرگ بازیسازی محتویات مخصوصی برای برنامه‌های مخصوص بازی گوگل که قرار است در این رویداد معرفی شوند در اختیار خواهند داشت یا حضور آن‌ها شامل مواردی دیگر خواهد بود.

پس از آن که هفته گذشته گوگل حضور خود را پیرامون معرفی اخباری مرتبط با بازی در GDC اعلام کرد بسیاری از شایعات به معرفی یک کنسول بازی جدید از طرف گوگل و یا به اشتراک گذاشتن اخباری در رابطه با سرویس استریم بازی مخصوص این شرکت اشاره می‌کردند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + 20 =