اخبار بازی

حضور Yakuza و Valkyria Chronicles در صدر بازی‌های مورد علاقه رئیس SEGA

حضور Yakuza و Valkyria Chronicles در صدر بازی‌های مورد علاقه رئیس SEGA

وی جی مگ: شاید Haruki Satomi جوان باشد اما کارنامه خوبی دارد. او به عنوان رئیس SEGA مسیر پیش روی این شرکت را تعیین می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به سمت Satomi شاید انتظار داشته باشید که او Sonic را بازی مورد علاقه خود بداند اما در واقع این تفکر چندان درست نیست. در صحبت با CNBC او اعلام کرد که بازی‌های مورد علاقه‌اش سری Yakuza و Valkyria Chronicles هستند. او همچنین در ادامه مصاحبه تایید کرد که سگا قصد دارد در زمان باقی مانده از سال جاری میلادی حداقل 10 بازی جدید به بازار عرضه کند. نکته جالب این است که Satomi معتقد است عرضه نسخه غربی بازی‌های سگا نیز بسیار اهمیت دارد.

همچنین در این مصاحبه از رئیس SEGA سوال شد که آیا بازی‌های ساخته شده توسط این شرکت توسط خود او تست می‌شود یا خیر؟ او در پاسخ اعلام کرد که سعی می‌کند این کار را انجام دهد اما به خاطر اینکه یک طراح بازی نیست به جزئیات توجه زیادی ندارد. او اعلام کرد که آنها به تهیه کنندگان خود اعتماد بسیار زیادی دارند و آنها باید مسئول کیفیت آثار خاص این شرکت باشند.

Satomi تایید کرد که به تیم‌های سازنده و تیم‌های فروش تاکید کرده تا وقتی از کیفیت محصول مطمئن نباشند، امکان عرضه به بازار وجود ندارد. شاید این تصمیم روی کیفیت کلی بازی‌های سگا تاثیرگذار باشد.

Dualshockers

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − یک =