اخبار بازی

حمایت سازنده اصلی Cyberpunk از اول شخص بودن بازی Cyberpunk 2077

حمایت سازنده اصلی Cyberpunk از اول شخص بودن بازی Cyberpunk 2077

وی جی مگ: پس از اولین نمایش بازی Cyberpunk 2077 در E3 امسال و انتشار جزئیات اولیه آن مشخص شد این اثر به صورت تماما اول شخص دنبال می‌شود که البته انتقاداتی را در نوع خود به دنبال داشته است. به دنبال این قضیه CD Projekt RED به روش‌های مختلف از این تصمیم خود دفاع کرد. حال نوبت به سازنده اصلی Cyberpunk رسیده تا از از اول شخص بودن بازی Cyberpunk 2077 حمایت کند.

به گزارش وی جی مگ، سازنده اصلی Cyberpunk آقای Mike Pondsmith که ساخته او تحت نام کامل Cyberpunk 2020 منبع الهام اثر در دست ساخت CD Projekt RED شده اخیرا طی مصاحبه‌ای در مورد اول شخص بودن Cyberpunk 2077 اظهار نظر کرده است. ایشان این‌گونه توضیح داد به دلیل تراکم فراوانی که ساختار بازی دارد اول شخص بودن آن منطقی است. این حالت استراتژی همه‌جانبه‌تری را در اختیار گیمر قرار می‌دهد و به مکالمات با دیگر NPC ها معنای بیشتری می‌بخشد.

شخصیت اصلی این اثر که با اسم V نامیده می‌شود به مانند گرالت از سری The Witcher نیست که اژدها و موجود افسانه‌ای شکار کند. V با اوباش خیابانی درگیر می‌شود و کار کردن در زیرزمین‌ها و نواحی پایین شهری جنایت زده چندان کار آسانی نیست. پلیرها باید انباری از سلاح‌ها و گجت‌ها مدرن را در دسترس داشته باشند و به همین دلیل نمای اول شخص برای بازی بسیار عالی به نظر می‌رسد. این بازی در ژانر اول شخص شوتر توسعه پیدا می‌کند و گیم‌پلی بازی با ساختار آن چفت و بست پیدا کرده است. با تجربه‌ای که خود از ساخت بازی دارم احساس می‌کنم اگر اعضای CD Projekt RED عنوان Cyberpunk 2077 را به صورت سوم شخص توسعه می‌دادند نمی‌توانست تجربه چشم‌گیری را منتقل کند.

بسیاری به این موضوع اشاره کردند که با توجه به سیستم شخصی‌سازی قدرتمندی که بازی دارد اول شخص بودن تجربه آن را خراب کند. این قابل درک است زیرا اگر شما نیز به مانند من ساعت‌ها غرق شخصی‌سازی کاراکتر خود شوید دوست دارید آن را در هنگام اکشن بازی نیز مشاهده کنید. اما جای نگرانی نیست. زیرا با توجه به اینکه هیچ‌گونه صفحه لودینگی در بازی و میان کات‌سین‌ها وجود ندارد، زمان بسیاری در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید کاراکتر خود را در بازی ببینید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + 16 =