اخبار بازی

حمله هکرها به نسخه PC بازی Sea of Thieves

حمله هکرها به نسخه PC بازی Sea of Thieves

وی جی مگ: اگر محدود مشکلاتی بر سر بازی میان‌پلتفرمی یا سرویس UWP (پلتفرم جهانی ویندوز) شرکت مایکروسافت وجود داشته باشد یکی از آن‌ همین موضوع است. نسخه PC بازی Sea of Thieves تحت حمله هکرها قرار گرفت و این به هیچ عنوان در یک بازی چندنفره نکته جالبی نیست زیرا به تجربه تمامی پلیرهای بازی صدمه می‌زند. متاسفانه از آن جایی که Sea of Thieves از قابلیت بازی میان‌پلتفرمی پشتیبانی می‌کند این موضوع تنها به نسخه PC و پلیرهای آن محدود نشده و نسخه XBOX ONE بازی را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش وی جی مگ، بدترین قسمت ماجرا بدین شرح است که UWP قرار بود به صورت کاملا بسته باشد و به همین علت PC بازها قابلیت‌هایی چون ساخت ماد را در این بازی و یا سایر بازی‌هایی که از UWP پشتیبانی می‌کنند از دست می‌دهند. اما مثل همیشه این موضوع نیز نتوانست جلوی هکرها را بگیرد و گیمرها تنها افراد متضرر این موضوع بودند.

با توجه به این که Sea of Thieves هم‌اکنون در اول مسیر خود قرار دارد اگر سریعا این مشکلات توسط Rare حل نشود می‌تواند برای ساخته جدید این استودیو فاجعه‌بار باشد و به نظر می‌رسد آن‌ها تاکنون مشکلات به وجود آمده را حل کرده‌اند.

منبع: Gamingbolt.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + 18 =