اخبار بازی

حواشی جدید پیرامون خرید درون برنامه‌ای Fallout 76

حواشی جدید پیرامون خرید درون برنامه‌ای Fallout 76

وی جی مگ: در به‌روزرسانی جدیدی که در بخش خرید درون برنامه‌ای Fallout 76 اعمال شده کاربران بازی متوجه شدند آیتم‌های غیر تزئینی به فروشگاه پولی Atomic Shop اضافه شده است. این اقدام به صورت کامل با اظهارات قبلی اعضای تیم سازنده در Bethesda در تناقض بوده که همواره تاکید داشتند Atomic Shop تنها برای آیتم‌ها و موارد ظاهری و تزئینی قرار داده شده و بازی ساختار Pay to Win مورد استفاده قرار نخواهد داد.

به گزارش وی جی مگ، این اطلاعات از سوی بلاگ Bethesda Softworks به دست آمده جایی که تغییراتی که به واسطه به‌روزرسانی جدید در بازی اعمال خواهد شد منتشر و مورد بحث قرار گرفته است. در همین قسمت بخشی برای Repair Kits تعبیه شده است. ابزار جدیدی که به گفته Bethesda به پلیرها کمک می‌کند مدت زمان بیشتری را برای تجربه بازی صرف کنند و وقت کمتری را در کارگاه برای تعمیر تجهیزات‌شان هدر دهند. هر دو آیتم Basic Repair Kits و Repair Kits ارتقا یافته، آیتم‌های یک بار مصرف هستند که به صورت اتوماتیک وضعیت ابزارها و تجهیزاتی که در محفظه‌تان در اختیار دارید را  بسته به نوعی کیتی که از آن استفاده می‌کنید به حالت 100 درصد یا 150 درصد باز می‌گردانند.

Basic Repair Kits تنها در فروشگاه Atomic Shop به وسیله Atomهایی که درون بازی یافت شده یا از طریق پول واقعی خریداری شده قابل دست‌یابی بوده و Repair Kits ارتقا یافته نیز تنها از طریق لوت به دست می‌آید. به نظر می‌رسد Bethesda به منظور پیش‌دستی کردن و بررسی جنجال‌های احتمالی این موضوع را در بلاگ خود به اشتراک گذاشته به این امید که اضافه کردن آیتم‌های غیر تزئینی تاثیری روی گیم‌پلی بازی نگذارد. به گفته Bethesda آن‌ها به دنبال ایده‌های مشابه برای پیاده‌سازی کردن چنین قابلیت‌هایی درون بازی و Atomic Shop هستند. با این حال همان‌طور که می‌شد انتظار داشت تغییرات بخش خرید درون برنامه‌ای Fallout 76 تنها از سوی عده کمی از طرفداران با استقبال مثبت مواجه شده و سایرین اضافه کردن چنین مواردی که مصداق بارز ساختار Pay to Win است را مورد انتقاد و حتی تمسخر قرار داده‌اند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 + 7 =