اخبار بازی

خالق Beyond Good & Evil 2 از دلایل تاخیر آن می‌گوید

بعد از انتظاری طولانی و چند ساله شرکت یوبی‌سافت ماه گذشته بالاخره تایید کرد که Beyond Good & Evil 2 در حال ساخت است و در همین زمینه میشل انسل خالق مجموعه و کارگردان قسمت اول از طولانی شدن بیش از حد مراحل ساخت بازی صحبت کرده.

انسل تصویری را از مدل شخصیت‌های بازی در سال 2008 به تازگی در اکانت اینستاگرام خود منتشر کرده و توضیح داده که «بازی در آن زمان به شکل یک نسخه آزمایشی قابل بازی بود اما بعضی مشکلات فنی وجود داشتند که تیم سازنده قادر به حل کردن آنها نبود.»

کارگردان بازی در ادامه به این نکته اشاره کرده که «ما در نسخه اول به دنبال قرار دادن قابلیت گشت و گذار در سیاره های مختلف و سفر در فضا بودیم که موفق به اجرای آنها نداشتیم و برنامه استفاده از این ایده‌ها را در Beyond Good & Evil 2 نیز داشتیم. ما با این گزینه روبرو بودیم که با توجه به نبود فناوری مناسب بخشی هایی از بازی رویایی خود را حذف کنیم اما به جای این کار تصمیم گرفتیم تا داشته‌های خود را برای ساخت Rayman Origins متمرکز کنیم.»

در حال حاضر تیمی در یوبی‌سافت مشغول به ساخت قسمت دوم این مجموعه است طبق گفته میشل انسل کار بسیاری برای تکمیل بازی دارد اما فناوری موجود به آنها اجازه می‌دهد تا هر آن چیزی که پیش‌تر در برنامه داشتیم را به سرانجام برسانند.

 

http://www.polygon.com/2016/10/19/13328862/beyond-good-evil-2-delay-why-michel-ancel-explained-planet-exploration-space-travel

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 2 =