اخبار بازی

خالق Far Cry 3 Blood Dragon کمپانی Ubisoft را ترک کرد

خالق Far Cry 3 Blood Dragon کمپانی Ubisoft را ترک کرد

وی جی مگ: آقای Dean Evans خالق Far Cry 3 Blood Dragon و Creative director آن شرکت Ubisoft را ترک کرد. Evans به مدت تقریبا 12 سال در Ubisoft کار کرده و علاوه‌بر Far Cry روی فرنچایزهای Splinter Cell و Assassin’s Creed مشارکت داشته است. اکنون او برنامه دارد زمانی را به تفریح و سفر بپردازد.

به گزارش وی جی مگ، طبق اطلاعات منتشر شده توسط Game Informer، به نظر می‌رسد Evans اخیرا مشغول کار روی یک بازی معرفی نشده بود که البته فرآیند ساخت آن کنسل شده است. شرکت Ubisoft به او پیشنهاد داد تا به تیم دیگری در شهر پاریس منتقل شود اما Evans تصمیم گرفت بجای انتقال به یک کشور جدید، این شرکت را ترک نماید.

«من در زندگی خود مشکلاتی داشته و وقتی پروژه‌ای که روی آن مشغول به کار بودم کنسل شد انگار تمامی مصیبت‌ها به یک باره بر سر من نازل شده بود. سپس با خودم فکر کردم که آیا اکنون بهترین گزینه برای من رفتن به یک کشور جدید است؟ زیرا من 40 سال‌م شده و دیگر این مورد کلیشه‌ای بیش نیست. طرز نگاه شما به آن دقیقا مانند زمانی است که 30 سالگی شما شروع شده است. وقتی به این مرزها در زندگی خود می‌رسید با خود فکر می‌کنید که دقیقا می‌خواهید با زندگی خود چکار کنید و تصمیم درست برای شما چگونه خواهد بود.»

Evans اکنون برنامه دارد تا به بریتانیا برگشته و مدتی به را به سفر اختصاص دهد و به نظر می‌رسد اکنون عجله‌ای برای انتخاب و شروع شغل جدیدی ندارد.«من به مدت بیش از 20 سال است که مشغول کار هستم و 12 سال آن را نیز در Ubisoft گذراندم. در تمام این سال‌ها من چندان فرصتی برای استراحت نداشتم.»

منبع: Gamespot.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − 7 =