اخبار بازی

خالق Gears of War خطاب به Epic Games: کارمندهای من را ندزدید

خالق Gears of War خطاب به Epic Games: کارمندهای من را ندزدید

وی جی مگ: Cliff Bleszinski خالق Gears of War امروز در پستی در توییتر ناراحتی خود را نسبت به استودیو Epic Games ابراز کرد بدین شرح که این استودیو در تلاش بوده تا کارمندهای او را بدزدد.

به گزارش وی جی مگ، ساخته جدید CliffyB با نام Radical Heights در سبک Battle royale در هفته جاری منتشر شد. اگرچه این بازی هم‌اکنون در مراحل ابتدایی توسعه خود قرار دارد اما می‌تواند به عنوان موفقی در سبک Battle royale تبدیل شود. Radical Heights رقیب مستقیم Fortnite محسوب می‌شود اما هم‌اکنون از نظر عملکرد، پولیش و بهینه‌سازی فاصله بسیاری با ساخته موفق Epic Games دارد.

اگرچه هر دو بازی استایل کارتونی را برای خود برگزیده‌اند اما تفاوت مهم بدین شرح است که Radical Heights در استیم عرضه شده و هم‌اکنون در مراحل ابتدایی ساخت خود قرار دارد. از طرفی دیگر Fortnite عملکرد بهتری داشته و روز به روز در حال بهبود است اما تاکنون روی استیم جایی نداشته و از شمار مخاطبین فراوانی که روی این پلتفرم قرار دارند بی‌نصیب مانده است.

به سختی می‌توان گفت که توییت منتشر شده توسط Cliff Bleszinski، به نوعی تبلیع برای بازی جدید خود محسوب می‌شود اما به نظر می‌رسد او از این اظهارنظر خود به صورت عمومی خوش‌حال باشد.

PCInvasion.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + 13 =

  • تبلیغاتی کجا بود، Arjan Brussee شریک اصلی کلیفی‌بی و از موسسان Boss Key Production رو گرفتن بردن Epic دیگه!!!
    پ.ن: استاد کرک و پرش ریخته ها!!!