اخبار بازی

خالق Gears of War روی یک بازی جدید کار می‌کند

وی جی مگ: در شرایطی که هشت ماه از انتشار Lawbreakers گذشته می‌توان گفت که اولین ساخته استودیو Boss Key Productions شاید در زمینه فروش عملکرد خوبی نداشت اما نهایتا به عنوان اثری با کیفیت شناخته می‌شود. حالا ناشر بازی یعنی کمپانی Nexon تایید کرده که فروش ضعیف این بازی ارتباط مستقیمی با زمان انتشار نامناسب آن داشت.

به گزارش وی جی مگ، اکنون بعد از گذشت یک ماه از انتشار آخرین به‌روزرسانی Lawbreakers سازندگان آن توضیحاتی را درباره آینده این بازی و البته استودیو Boss Key ارائه کرده‌اند. در حال حاضر مشخص شده که Lawbreakers نتوانسته در زمینه فروش عملکرد خوبی داشته باشد و با توجه به همین موضوع انتظار می‌رود که از این پس محتوای بیشتری برای آن تولید نشود. در مقابل اما بسیاری از مخاطب‌ها نگران آینده استودیو Boss Key Productions هستند که توسط کلیفی بی خالق مجموعه Gears of War تاسیس شده.

مسئولین استودیو مورد نظر تایید کرده‌اند که آنها همچنان به پشتیبانی خود از Lawbreakers در وضعیت فعلی ادامه می‌دهند اما از این پس با 100 درصد تمرکز روی عنوانی کاملا جدید کار می‌کنند. اولین ساخته خالق Gears of War بعد از ترک Epic Games یعنی Lawbreakers در ماه آگوست سال گذشته میلادی وارد بازار شد.

منبع: Boss Key Productions

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش − 3 =