اخبار بازی

خالق Mass Effect به Bioware بازگشت

خالق Mass Effect به Bioware بازگشت

چند ماه پیش بود که Mass Effect Andromeda آخرین بازی ساخته شده توسط استودیوی بایوور به صورت رسمی عرضه شد و نتوانست که به موفقیت‌های پیش‌بینی شده دست پیدا کند. این استودیو به تازگی یک بازی بسیار جاه‌طلبانه به اسم Anthem را در E3 2017 معرفی کرده که در بازه نامشخص از سال 2018 عرضه خواهد شد.

حالا به نظر می‌رسد که برای پیشرفت این استودیو تغییراتی در سطح بالای مدیریتی انجام گرفته است. در پستی که در بلاگ این شرکت منتشر شده، Casey Hudson کار خود را در بایوور دوباره آغاز خواهد کرد. او جای Aaryn Flynn را به عنوان مدیر خواهد گرفت. Flynn نیز از استودیو بایوور جدا شده است.

اگر به یاد داشته باشید کیسی هادسن، یکی از مغز‌های متفکر و طراح اصلی سری Mass Effect بود که سه سال گذشته در حین ساخت بازی Mass Effect Andromeda این استودیو را ترک کرد. او در طی سه سال گذشته همراه با مایکروسافت به توسعه تکنولوژی HoloLens پرداخت.

هادسن به تازگی اعلام کرد که تصمیم به ترک بایوور سخت‌ترین تصمیم زندگی حرفه‌ای او بوده است. او در آن زمان نیاز به تغییر و تجربه جدید داشته است. حالا او بسیار خوشحال است که می‌تواند بازهم با بایوور همکاری داشته باشد و آنها در در ساخت Anthem همراهی کند.او همچنین در انتهای صحبت‌های خود در پست منتشر شده از Aaryn Flynn به خاطر زحماتش در بایوور تشکر کرد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × سه =