اخبار بازی

خالق PlayStation VR و Move به Google پیوست

خالق PlayStation VR و Move به Google پیوست

وی جی مگ: Richard marks از سال 1999در شرکت سونی کار می‌کرده و وظیفه او مشارکت در ساخت سخت‌افزاری‌های Play Station بود. او Eye Toy و Play Station Eye Camera، Play Station Move و Play Station VR را ساخته بود.

به گزارش وی جی مگ، حالا او از شرکت Sony و Play Station جدا شده است. وب‌سایت GamesBeat گزارش داده که Marks توسط شرکت Google استخدام شده است. شرکت Google به تازگی شور و هیجان زیادی برای تکنولوژی واقعیت مجازی دارد البته استخدام Marks لزوما برای VR نیست. به تازگی متوجه شدیم که شرکت Google می‌خواهد با پلتفرم‌ خود وارد صنعت بازی‌سازی شود و احتمالا به همین دلیل Marks را استخدام کرده‌اند.

شرکت Google او را استخدام کرده و به هیچ‌گونه پروژه بازی‌سازی اشاره نشده است. احتمالا به این علت چیزی گفته نشده که Marks برای کمک به پروژه ساخت سخت‌افزار جدید به این شرکت آمده است یا به علت اینکه می‌خواهند با پروژه جدیدشان مردم را سورپرایز کنند.

Google گفت که ATAP تقاطعی برای علم و اپلیکیشن است جایی که ما مشکلات علمی را حل می‌کنیم و فضای خالی آن را می‌بندیم. ما به خاطر ملحق شدن Richard به شرکت Google بسیار هیجان زده هستیم.

یک چیز واضح است. پروژه Google هر چه باشید با ملحق شدن Richard به آن‌ها می‌تواند بسیار جذاب‌تر شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × سه =