اخبار بازی

خانه ‌تکانی بزرگ در EA با تعدیل 350 کارمند

خانه ‌تکانی بزرگ در EA با تعدیل 350 کارمند

وی جی مگ: براساس گزارشات منتشر شده از سوی وبسایت کوتاکو، کمپانی EA تصمیم به اخراج و تعدیل 350 کارمند خود در بخش بازاریابی، نشر و بررسی و تحلیل گرفته است.

به گزارش وی جی مگ، کوتاکو به یک ایمیل داخلی مربوط به مدیر بازاریابی شرکت یعنی کریس بروزو دستیابی پیدا کرده است که براساس توضیحات آن، این تعدیل نیرو به منظور ارتقای سطح شرکت در امر پشتیبانی مشتری و ایجاد تغییراتی در استراتژی‌های جهانی آن صورت گرفته است. در این ایمیل که برای کارمندان ارسال شده توضیح داده شد «هدف ما بدین شرح است که به بزرگ‌ترین کمپانی بازی‌سازی دنیا تبدیل شویم. اگر بخواهیم با خودمان صادق باشیم، ما به این هدف نرسیده‌ایم. ما اموری را برای انجام دادن روی بازی‌هایمان، رابطه‌‌مان با پلیرها و تجارت در نظر گرفته‌ایم. تیم‌های ما پیش از این اقدامات لازم را انجام داده‌اند تا اطمینان حاصل شود بازی‌ها و سرویس‌ها آنلاین باکیفیتی در حال تولید هستند.»

در بیانیه صادر شده برای وبسایت کوتاکو در خصوص تعدیل 350 کارمند این شرکت نیز گفته شد «این‌ها تصمیمات مهم و در عین حال بسیار سختی هستند و ما به راحتی نمی‌توانیم آن‌ها را اتخاذ کنیم. در کمپانی EA ما دوست و همکار هستیم، قدردان مشارکت تمامی افراد بوده و برای آن‌ ارزش قائل هستیم و در حال انجام هر کاری هستیم تا از این افراد تا هنگام پیدا کردن فرصت شغلی جدید مراقبت‌های لازم را به عمل بیاوریم.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + سه =