اخبار بازی

خبرهایی جدید از Half Life 3 در راه است

خبرهایی جدید از Half Life 3 در راه است

وی جی مگ: سال‌هاست که هیچ خبری از بازی‌های مختلف Valve همچون Half Life، Left 4 Dead یا Portal نیست و این استودیو فعلا تمرکز اصلی خود را روی توسعه فروشگاه Steam و محصولات مرتبط به آن گذاشته اما با راه‌اندازی وبسایت جدید این شرکت اطلاعاتی به دست آمده که احتمالا به Half Life 3 ارتباط دارند.

به گزارش وی جی مگ، هنوز هیچ چیز به صورت رسمی تایید نشده اما جزئیات وجود در وبسایت جدید Valve نشان می‌دهد که این استودیو در حال حاضر روی یک پروژه فوق محرمانه کار می‌کند و برای توسعه آن به دنبال جذب نیروی جدید است. نگاهی به آگهی استخدام Valve نشان می‌دهد که آنها به دنبال افرادی هستند که توانایی ترکیب سکانس‌های سینمایی را در جریان گیم‌پلی داشته یا سابقه‌ای در نوشتن سناریو بازی‌های ویدئویی سینمایی و متکی به روایت داستانی داشته باشند.

با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از آگهی استخدام Valve به بازی با روایت داستان سینمایی ارتباط دارد این احتمال افزایش یافته که به زودی شاهد انتشار خبرهایی جدید از Half Life 3 باشیم. اثری که در میان ساخته‌های این استودیو بیشترین حجم از روایت داستانی را به خود اختصاص داده. کمپانی Valve استودیو Campo Santo را چند هفته پیش خریداری کرد اما اطلاعاتی از پروژه در دست ساخت آنها موجود نیست. از سویی پروژه دیگر در دست توسعه Valve بازی Artifact است که در ژانر آثار کارتی قرار می‌گیرد و برای موبایل در دست ساخت است.

با توجه به اینکه Valve سابقه معرفی بازی جدید خود در E3 را دارد (معرفی Portal 2 در کنفرانس سونی) این پیش بینی نیز انجام شده که ممکن است خبرهای جدیدی را از بازی‌های این کمپانی در E3 2018 بشنویم.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + نه =