اخبار بازی

خبری از اجرای 60 فریم بازی Control نیست

خبری از اجرای 60 فریم بازی Control نیست

وی جی مگ: ساخته جدید استودیو Remedy‌ یکی از مهم‌ترین بازی‌های E3 2018‌ بود و اکنون اعلام شده که خبری از اجرای 60 فریم بازی Control نیست. بازی که هرچند قرار است از سخت‌افزار قدرتمند PS4 Pro و Xbox One X استفاده کند اما تمرکز خود را روی دیگر جنبه‌های گرافیکی قرار داده.

به گزارش وی جی مگ، یکی از سازندگان بازی Control در استودیو Remedy در گفت و گوی اخیر خود هرچند اشاره دقیقی به وضعیت اجرای این بازی روی پلتفرم‌های مختلف نکرده اما زمانی که درباره وضعیت PS4 Pro و Xbox One X از او سوال شده به این مسئله پاسخ داده که فعلا آنها برنامه‌ای برای اجرای 60 فریم بازی Control روی هیچ پلتفرمی ندارند. این در حالی است که تایید شده بازی روی PS4 و Xbox One به صورت 30 فریم اجرا می‌شود و احتمالا همین وضعیت برای پلتفرم‌های قوی‌تر سونی و مایکروسافت صدق می‌کند.

با توجه به توضیحات ارائه شده می‌توان انتظار داشت که ساخته جدید استودیو Remedy روی پلتفرم‌های تقویت شده این نسل به صورت 4K اجرا شده و سازندگان فعلا برنامه‌ای برای اجرای 60 فریم بازی Control روی آنها ندارند. با این حال باید بیشتر منتظر ماند و دید که نهایتا سرنوشت ساخته جدید سازندگان Max Payne و Alan Wake به چه شکلی رقم می‌خورد.

در نهایت باید به این مسئله اشاره کرد که قرار است بازی Control در سال 2019 میلادی برای PC، PS4 و Xbox One منتشر شود و هنوز تاریخ عرضه دقیق آن مشخص نشده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 5 =