اخبار بازی

خبری از انتخاب‌های سیاه ‌و سفید در بازی Cyberpunk 2077 نیست

خبری از انتخاب‌های سیاه ‌و سفید در بازی Cyberpunk 2077 نیست

وی جی مگ: نمی‌شود شرکت CD Projekt Red بازی بسازد که فاقد انتخاب باشد. این نکته برای Cyberpunk 2077 هم صدق می‌کند و این بازی نیز از سیستم عمیقی برخوردار است که هر انتخابی، عواقبی را به دنبال دارد و در عین حال به نظر می‌رسد خبری از انتخاب‌های سیاه ‌و سفید در بازی Cyberpunk 2077 نخواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، آقای Mike Pondsmith سازنده بازی اورجینال Cyberpunk که با نام Cyberpunk 2020 شناخته می‌شود به تازگی به تیم توسعه CD Projekt Red ملحق شده است. وی در مصاحبه خود اظهار کرده که تیم سازنده سیستمی را در بازی در دست ساخت خود پیاده کرده که بسیار به مانند اثر قدیمی آن است. در عین حال که خبری از انتخاب‌های سیاه ‌و سفید در بازی Cyberpunk 2077 نیست یعنی به دو حالت بد یا خوب محدود نمی‌شوند، هر انتخابی که در این اثر انجام دهید بر داستان و شخصیت‌ها تاثیر خواهد گذاشت.

«یکی از تفکرات اصلی پشت بازی بدین صورت است که هر کاری که شما در بازی انجام می‌دهید عواقبی به دنبال دارد. و این نکته خود به بازی اورجینال Cyberpunk مربوط می‌شود. در بازی اورجینال اگرچه سیستم کارما و انتخاب‌های سیاه ‌و سفید وجود نداشت اما اگر شما شخصی متعلق به یک گروه را به قتل می‌رساندید آن گروه شما را به خاطر می‌سپرد و تلاش می‌کرد تا شما را پیدا نماید. این موردی واقع‌گرایانه بوده و در واقعیت نیز اوضاع به همین شکل دنبال می‌شود.»

«گاهی اوقات سیستم کارما صرفا به دو حالت جنبه روشن و جنبه تاریک عمل نمی‌کند. گاهی‌ اوقات این سیستم از راهی عمل می‌کند که هیچ‌کس انتظار آن را ندارد. به مانند بسیار از رویدادهایی که در زندگی روزمره آن‌ها را تجربه می‌کنیم. کارما تنها به انتخاب‌های سیاه ‌و سفید محدود نمی‌شود. اما هر گونه عمل شما عواقب خود را به دنبال خواهد داشت. در تریلر اصلی بازی من نکته‌ای را که دوست داشتم قطعه موسیقی بود که سازندگان بازی انتخاب کرده بودند و این قطعه Personal Responsibility (مسئولیت شخصی) نام داشت و بخش زیادی از نکات بازی را در خود جای می‌داد.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − پنج =