اخبار بازی

خبری از بتل رویال در بازی Dying Light 2 نیست

خبری از بتل رویال در بازی Dying Light 2 نیست

وی جی مگ: در حالی که بسیاری حدس می‌زدند به احتمال زیاد شاهد بتل رویال در بازی Dying Light 2 باشیم اما به نظر می‌رسد که تیم Techland همچنین تصمیمی ندارد.

به گزارش وی جی مگ، گرچه تیم سازنده لهستانی قصد دارند از خیر بتل رویال در بازی Dying Light 2 بگذرند اما قسمت مالتی‌پلیر و چند نفره از این اثر حذف نخواهند شد. این بازی شامل یک بخش غافل‌گیر کننده در بخش مالتی‌پلیر خواهد بود که اعضای Techland حس می‌کنند باعث خوشحالی هواداران این سری خواهد شد. Tymon Smektala طراح ارشد این پروژه در این مورد گفت:« Dying Light 2 شامل بخش بتل رویال نخواهد بود. ما روی این بخش تمرکز نخواهیم کرد. البته ما به خواسته‌های بازار توجه داریم و سعی می‌کنیم تا هوادارانی که به بخش مالتی‌پلیر علاقه دارند را غافل‌گیر کنیم.»

البته مشخص نیست که این قابلیت “غافل‌گیر کننده” در بخش مالتی‌پلیر چه چیزی خواهد بود. در حال حاضر بخش Co-op برای این بازی تایید شده است. البته باید اشاره کرد که تیم سازنده ساخت بخش بتل رویال را به صورت کامل تکذیب نکرده است و شاید در آینده این بخش برای Dying Light 2 طراحی شود. شاید در صورت موفقیت بسته الحاقی Bad Blood این اتفاق در نهایت رخ دهد.

Dying Light 2 در حال حاضر برای عرضه روی PS4، Xbox One و PC ساخته می‌شود. در حالی که بخش آنلاین و مالتی‌پلیر برای این اثر طراحی شده‌اند اما طی ادعای Techland هنوز تمرکز اصلی آنها روی بخش تک‌نفره و داستانی است. داستان بازی نیز نسبت به نسخه اول بسیار بهتر خواهد بود. یکی از نویسندگان The Witcher 3 نیز روی این اثر کار می‌کند.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − چهار =