اخبار بازی

خبری از بخش چند نفره در Star Wars Jedi: Fallen Order نیست

خبری از بخش چند نفره در Star Wars Jedi: Fallen Order نیست

وی جی مگ: به گفته وینس زامپلا مدیر استودیو Respawn خبری از پرداخت درون برنامه‌ای و بخش چند نفره در Star Wars Jedi: Fallen Order نخواهد بود. این اثر یک بازی تک‌نفره و با تمرکز روی بخش داستانی خواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از زامپلا در گفتگو با وبسایت IGN در رویداد Star Wars Celebration که در شیکاگو در حال برگزاری است شاهد وجود سیستم پرداخت درون برنامه‌ای و هم‌چنین بخش چند نفره در Star Wars Jedi: Fallen Order نخواهیم بود. همان‌طور که پیش از این نیز اعلام شده بوده بود قرار است در جریان رویداد ویژه Star Wars Celebration که از تاریخ 11 الی 15 آپریل برگزار می‌شود Star Wars Jedi: Fallen Order به صورت رسمی رونمایی و اولین نمایش آن برای گیمرها و دوست‌داران این مجموعه به اشتراک گذاشته شود.

در حالی که ساخت بازی مورد بحث توسط Respawn از سال 2016 اعلام شده بود اما در نمایشگاه E3 سال گذشته شاهد اعلام شدن نام کامل بازی بودیم. حوادث داستانی Star Wars Jedi: Fallen Order بین دو قسمت سوم و چهارم فیلم‌های این مجموعه یعنی Revenge of the Sith و A New Hope دنبال می‌شود. این عنوان قرار است در انتهای سال جاری برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC عرضه شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 2 =