اخبار بازی

خبری از خصوصیات ترسناک در Death Stranding نیست

تاکنون دو تریلر از Death Stranding منتشر شده و هردوی آنها خصوصیاتی را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کنند که به نظر می‌رسد بازی از المان‌های ترسناک استفاده می‌کند اما هیدئو کوجیما کارگردان این اثر در مصاحبه جدید خود با جی‌لیکس توضیح داده که «Death Stranding به هیچ وجه بازی در ژانر ترس نیست و از المان‌های ترسناک هم استفاده نمی‌کند.

کوجیما در ادامه به این نکته اشاره کرده که «هدف اصلی ما در تریلرهای به نمایش در آمده این است که فضایی کاملا خاص را به نمایش در آوریم و شاید بعضی خصوصیات تصویری کمی تاریک باشند اما به هیچ خبری از المان‌های ترسنام در بازی نیست.» درست همانند نسخه‌های مختلف مجموعه بازی‌های Metal Gear این اثر نیز سعی دارد تا از نکات طنز در برخی قسمت‌ها استفاده کند.

کوجیما در اینباره هم صحبت کرده که «مانند بازی‌های قبلی من Death Stranding هم عنوانی بسیار بزرگ است که مدام گیمر را در معرض هیجان و استرس قرار می‌دهد. نکات طنز به شما اجازه می‌دهد که در بعضی قسمت‌ها از میزان استرس وارد شده به مخاطب بکاهید. در نتیجه ما از طنز در بخش‌های مختلف بازی استفاده کرده‌ایم اما به اندازه‌ای نیستند که تجربه کلی Death Stranding را تغییر دهند.»

ساخته جدید هیدئو کوجیما از موتور گرافیکی Decima (موتور گرافیکی Horizon Zero Dawn) استفاده می‌کند و بازیگرهای هالیوودی همچون نورمن ریداس و مد میکلسن در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. هنوز تاریخ انتشار بازی به صورت دقیق مشخص نشده اما انتظار می‌رود که Death Stranding برای کنسول PS4 در سال 2019 یا 2018 منتشر شود.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش − یک =