اخبار بازی

خبری از دموی قابل بازی برای Spider-Man نیست

خبری از دموی قابل بازی برای Spider-Man نیست

وی جی مگ: استودیو Insomniac امروز به صورت رسمی تایید کرد که خبری از دموی قابل بازی برای Spider-Man نیست. بازی که قرار است در سپتامبر امسال به صورت انحصاری برای PS4 منتشر شود. استودیو Insomniac در شرایطی این موضوع را تایید کرده که طی روزهای گذشته بسیاری از گیمرها در توئیتر درباره دموی قابل بازی برای Spider-Man سوالات بسیاری را مطرح کرده بودند.

به گزارش وی جی مگ، یکی از مسائلی که باعث شد سوالات بسیاری در این رابطه به وجود آید، نمایش کامل گیم‌پلی در نمایشگاه E3 2018‌ بود. این تفکر برای بسیاری از مخاطب‌ها طی چند روز گذشته به وجود آمده بود که احتمالا دموی بازی در نمایشگاه امسال نهایتا به عنوان دموی قابل بازی برای Spider-Man مدتی قبل از انتشار نسخه نهایی در دسترس قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه بازی Spider-Man سال‌هاست به عنوان یکی از بازی‌های مورد انتظار گیمرها شناخته می‌شود عملا می‌توان گفت که عرضه دموی قابل بازی برای آن لزومی ندارد و استودیو Insomniac عملا نیاز به این موضوع را با نمایش‌های اخیر برطرف کرده.

هرچند قرار است بازی Spider-Man در تاریخ 7 سپتامبر به صورت انحصاری برای PS4 منتشر شود اما از همین حالا بسیاری اعتقاد دارند که این اثر بهترین بازی است که تاکنون براساس شخصیت Spider-Man توسعه پیدا کرده و به راحتی می‌تواند این لقب را در زمان انتشار به خود اختصاص دهد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + 2 =