اخبار بازی

خبری از صفحات بارگذاری در بازی Rage 2 نیست

خبری از صفحات بارگذاری در بازی Rage 2 نیست

وی جی مگ: عنوان Rage که پس از سال‌ها پروژه جدید شخص جان کارمک و استودیو id Software به شمار می‌رفت انتظارات زیادی را به وجود آورده بود اما به واسطه جاه‌طلبی بزرگی که در نظر گرفته بود نتوانست سطح انتظارات را برآورده کند. محیط خالی از جزئیات و عدم وجود هماهنگی میان بخش‌های مختلف آن باعث شد Rage در مجموع بسیاری را ناامید کند. به منظور پر کردن بسیاری از خلاهای موجود در شماره اول، سازندگان Rage 2 اعلام کردند خبری از صفحات بارگذاری در بازی Rage 2 نخواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، آقای تیم ویلیتس از سازندگان اصلی نسخه دوم در مصاحبه Official PlayStation Magazine از چگونگی تفاوت‌های Rage 2 با شماره نخست آن گفت. به گفته ایشان بازی اول نتوانست نوع گیم‌پلی خاصی را که وعده داده بود به تصویر بکشد زیرا وجود ساختار Open World در مقابل اکشن سریع باعث شده بود این مسئله از نظر منطقی یکدیگر را محدود نمایند.

«اما برای Rage 2 به لطف تکنولوژی که کنسول‌های جدید در اختیار سازندگان می‌گذارند مشکلی وجود نخواهد داشت. ما تکنولوژی Megatexture را در اختیار داشتیم و بازی ما نیز Open World بود اما این دو از همدیگر بسیار متفاوت هستند. نسخه اول بازی در محیط Wasteland جریان داشت و سپس شما یک مرحله را بارگذاری می‌کردید و به دنبال آن نمای بازی به حالت اول شخص تغییر حالت پیدا می‌کرد. اما دیگر خبری از این موارد در شماره دوم نخواهد بود. صفحات بارگذاری در بازی Rage 2 وجود نداشته و شما به صورت کامل در بازی قرار دارید. همه‌چیز به یکدیگر وصل شده و شما می‌توانید به هر صورتی که دوست دارید وارد مبارزات بازی شوید. وعده‌ای که Rage به گیمرها داده بود در Rage 2 عملی می‌شود.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − 3 =