اخبار بازی

خبری از عرضه بسته قابل دانلود برای Star Wars Jedi: Fallen Order نیست

خبری از عرضه بسته قابل دانلود برای Star Wars Jedi: Fallen Order نیست

وی جی مگ: معرفی بازی جدید Respawn Entertainment نشان می‌دهد که احتمالا تغییراتی در سیاست‌های EA به وجود آمده. آخرین اطلاعات به دست آمده تایید می‌کند که خبری از عرضه بسته قابل دانلود برای Star Wars Jedi Fallen Order نیست. بازی که پیش‌تر تایید شده بود از بخش چند نفره و پرداخت درون برنامه‌ای نیز پشتیبانی نمی‌کند.

به گزارش وی جی مگ، این هفته برای اولین‌بار شاهد نمایش ساخته جدید سازندگان مجموعه Titanfall بودیم اما اکنون جی اینگرام در توئیتر تایید کرده که بسته قابل دانلود برای Star Wars Jedi Fallen Order در دست ساخت نیست و سازندگان نیز برنامه‌ای برای توسعه آن ندارند.

در توئیت دیگری اما اینگرام به این موضوع پاسخ داده که پیشنهاد ساخت Star Wars Jedi Fallen Order از سوی EA مطرح نشده و این کمپانی تنها ساخت آن را بعد از پیشنهاد اولیه تایید کرده. با توجه به توضیحات ارائه شده به نظر می‌رسد که تمام ساختار طراحی شده برای این اثر برگرفته از برنامه‌های Respawn Entertainment است.

با در نظر گرفتن تمام این مسائل شاید بیشتر تعجب کنیم که چه مسئله‌ای EA را از رویکرد همیشگی خود دور کرده. برخی کارشناس‌ها اعتقاد دارند که حضور وینس زامپلا مدیر استودیو Respawn در هیئت مدیره EA یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که این استودیو طی سال‌های اخیر آزادی عمل بیشتری را نسبت به دیگر زیرمجموعه‌های EA به دست آورده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 − 3 =