اخبار بازی

خبری از معرفی بازی جدید Rocksteady در Comic-Con 2018 نیست

خبری از معرفی بازی جدید Rocksteady در Comic-Con 2018 نیست

وی جی مگ: هفته دیگر از تاریخ 19 الی 22 جولای نمایشگاه Comic-Con 2018 در شهر سن‌دیگو برگزار می‌شود. اگرچه این نمایشگاه معمولا به واسطه حضور سازندگان بزرگ صنعت ویدئوگیم شناخته نمی‌شود اما یکی از استودیوهای بزرگ بازی‌سازی که IP بزرگی از سری‌های کامیک بوکی را در اختیار دارد تصمیم گرفته در این رویداد شرکت نکند. بدین ترتیب باز هم خبری از معرفی بازی جدید Rocksteady در Comic-Con 2018 نخواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، آقای جیمی واکر کارگردان استودیو Rocksteady در توییتر به طرفداران خود اعلام کرد آن‌ها نباید منتظر معرفی هیج‌گونه بازی جدیدی از Rocksteady در Comic-Con 2018 باشند. «افراد از ما می‌پرسند آیا استودیو Rocksteady در Comic-Con 2018 حضور پیدا می‌کند. ما مشتاقانه دوست داشتیم در این رویداد حضور پیدا کنیم اما هنوز برای رونمایی از پروژه بعدی خود آماده نیستیم.» هنگامی که سوال شد چه موقع باید منتظر معرفی بازی جدید این استودیو باشیم به سادگی پاسخ داد «وقتی که زمان مناسب آن برسد.»

آخرین بازی توسعه یافته به عنوان واقعیت مجازی Batman: Arkham VR برمی‌گردد که در سال 2016 ابتدا برای PS VR و سپس برای PC منتشر شد. پیش از آن نیز در سال 2015 بازی Batman: Arkham Knight را برای سه پلتفرم اصلی عرضه کردند و اکنون سه سال است که خبری از معرفی پروژه بزرگ بعدی Rocksteady نیست. شایعات فراوانی به در دست ساخت بودن بازی Superman توسط این استودیو اشاره می‌کنند و باید دید سرانجام چه زمانی سازنده سری Batman: Arkham بازی بعدی خود را معرفی می‌کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + پنج =