اخبار بازی

خبری از معرفی قسمت جدید Yakuza در PSX 2017 نیست

خبری از معرفی قسمت جدید Yakuza در PSX 2017 نیست

دیروز طی لایواستریمی از طرف شرکت Sega، دو تن از تهیه‌کنندگان این شرکت به نام‌های Sam Mullen و Scott Strichart در مورد مراسم PlayStation Experience و برنامه‌های سال آینده، صحبت‌هایی ارائه کردند. در مورد PSX، آن‌ها اشاره کردند که شرکت Sega در مراسم حاضر بوده و عنوان Yakuza 6: The Song of Life هم در آن قابل بازی خواهد بود. اما نوع فرمت برگزاری مراسم و نمایش‌ها توسط سونی دچار تغییراتی شده است و به این دلیل، عنوان جدیدی از سری Yakuza در آن معرفی نخواهد شد. آن‌ها هم‌‎چنین ادامه می‌دهند که سال 2018، سالی فوق‌العاده بزرگ برای سری Yakuza و طرفداران شرکت Sega خواهد بود.

آقای Mullen اشاره می‌کند که در حال کار روی یک پروژه کاملا مخفی بوده و آقای Strichart هم تایید کرده است که مشغول کار روی سری Yakuza است. در ادامه آن‌ها می‌گویند که در مراسم‌های PSX قبلی، دوره‌ زمانی فرا رسیده بود که سه عنوان از سری Yakuza برای بازار غرب معرفی شده بودند اما هیچ کدام عرضه نشده بودند(عناوین Yakuza Kiwami، Yakuza 0 و Yakuza 6). این مسئله برای فروش این عناوین و بازاریابی آن‌ها مشکل‌ساز بود. زیرا هر بازی در حال ساختی، زمان خاص خود را می‌خواهد تا برای عرضه آماده شود و مورد توجه قرار گیرد. به‌همین دلیل، تمرکز فعلی Sega روی بازی Yakuza 6 است.

آن‌ها در بخضی از صحبت‌های خود از طرفداران درخواست کردند بازی Yakuza Kiwami 2 را که هفته آینده برای بازار ژاپن منتشر می‌شود را اسپویل نکنند. زیرا اسپویل کردن بازی، ممکن است افرادی که می‌خواهند در بازار غرب آن را خریداری کنند منصرف نماید.

مراسم‌های PlayStation Experience قبلی، همیشه موقعیت را برای جشن‌گرفتن طرفداران سری Yakuza فراهم می‌کردند. زیرا عنوان Yakuza 5 در سال 2014، عنوان Yakuza 0 در سال 2015 و دو بازی Yakuza Kiwami و Yakuza 6 در سال 2016 این مراسم معرفی شدند.

بازی Yakuza 6 قرار است در 20 مارس 2018 (29 اسفند 96) انتشار یابد. در حالی که عنوان Yakuza Kiwami 2 در 7 دسامبر (16 آذر) در بازار ژاپن عرضه خواهد شد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 4 =

  • یادم نمیره نیم ساعت یکی ار همین یاکوزا ها بود،فقط و فقط برای بچه های وی جی مگ دانلود کردم ک ببینمشون،وگرنه بازی آشغال به تمام معنا