اخبار بازی

خرید سرویس‌های بازی‌های بلیزارد با طلای World of Warcraft

خرید سرویس‌های بازی‌های بلیزارد با طلای World of Warcraft 1

حدود دو سال از معرفی سرویس WoW Token توسط بلیزارد می‌گذرد. این سرویس به گیمر‌ها اجازه می‌دهد که با پرداخت طلای درون این بازی 1 ماه زمان برای بازی کردن تهیه کنند.

بازی World of Warcraft سال‌ها درگیر پدیده خرید و فروش طلا درون بازی بود بلیزارد با اینکار تقریبا خیال همه را راحت کرد. بدین صورت افرادی که در بازی نیاز به طلا دارند با خرید یک Token که حدود 20 دلار قیمت دارد، می‌توانند آن را در بازی به صورت قانونی به فروش بگذارند و طلای مورد نیاز خود را دریافت کنند. از آن سو افرادی که برای تهیه زمان بازی پول کافی ندارند می‌توانند با پرداخت طلای داخل بازی به مدت زمان مورد نیاز خود برای بازی کردن، دسترسی پیدا کنند.

امروز بلیزارد اعلام کرد که گیمر‌ها می‌توانند از WoW Token برای کار‌های دیگری نیز استفاده کنند. حالا وقتی گیمر در بازی World of Warcraft یک Token تهیه می‌کند، موقع استفاده کردن از آن گزینه‌ای دیگر نیز روبروی خود دارد. گیمر می‌تواند این Token را به موجودی حساب خود که با نام Battle.net Balance شناخته می‌شود اضافه کند. هر کدام از این Tokenها می‌توانند 15 دلار به حساب شما اضافه کنند.

همانطور که می‌دانید گیمرها می‌توانند با استفاده از پول داخل حساب نام کاربری خود در Battle.net به خرید آیتم‌های مختلف بپردازند. آیتم‌های مختلف World of Warcraft و بازی‌های دیگر مثل Overwatch، Hearthstone و … در فروشگاه بلیزارد موجود هستند. در واقع گیمر می‌تواند با تبدیل WoW Token به تمام این آیتم‌ها دسترسی داشته باشد اما کمی صبر کنید استفاده از این سرویس محدودیت‌هایی نیز به همراه دارد.

طبق اعلام بلیزارد پول به دست آمده از تبدیل WoW Token را می‌توان برای خرید تمام سرویس‌های مربوط به بازی‌های بلیزارد استفاده کرد! این بدان معنی است که گیمر می‌تواند از تمام سرویس‌های پولی World of Warcraft به صورت تقریبا رایگان استفاده کند. همچنین بدین ترتیب امکان خرید تمام بازی‌های بلیزارد از طریق خرید و فروش WoW Token امکان پذیر شده است. البته چند محدودیت برای این سرویس وجود دارد. Loot Boxهای خریداری شده برای بازی Overwatch فقط محدود به پلتفرم PC خواهد بود و گیمر نمی‌تواند از این پول برای خرید محصولات مربوط به نسخه موبایل Hearthstone استفاده کند.

در حال حاضر قیمت هر WoW Token در سرور‌های اروپای World of Warcraft چیزی بالغ بر 163 هزار طلا است و این Tokenها در سرور آمریکا با قیمت 90 هزار طلا به فروش می‌رسند. لازم به ذکر است که از زمان اعلام این خبر توسط بلیزارد قیمت WoW Token در تمامی سرور‌ها به صورت سرسام آوری افزایش پیدا کرده . به عنوان مثال قیمت WoW Token در سرور‌های اروپا در کمتر از چند ساعت با افزایش 50 هزار سکه طلا روبرو شده است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + 8 =